Zalando korting met actieve kortingscodes op 20 November 2024
Ontvang tot wel 15% korting met de 15% Zalando kortingscode.
Einddatum: 30 November 2024.
Klik op de oranje button ‘Activeer kortingscode’ en kopieer de code. Controleer eerst de aanbieding en eventuele voorwaarden op de website van Zalando.
Voeg de kortingscode van Zalando toe. Klik op het vakje van de kortingscode en plak daar de kortingscode van Zalando. Dat was gemakkelijk. De kortingscode van Zalando is geactiveerd.
Bespaar tot wel 30% korting op Zalando. Ontvang de Zalando kortingscodes rechtstreeks in de inbox door je aan te melden voor de kortingscodes. Wat vaak gedaan wordt is dat de pagina als bladwijzer wordt opgeslagen. Je kunt zo eenvoudig de nieuwste kortingscodes van Zalando ontvangen.
Kies de beste kortingscode. Je kunt niet kortingscode op kortingscode gebruiken. Een kortingscode per bestelling. Pas daarom de beste kortingscode van Zalando toe. Onthoud, er kan maar een kortingscode tegelijk worden gebruikt.
Zalando biedt gratis verzending aan voor de meeste bestellingen binnen Nederland, met uitzondering van sommige afgelegen gebieden waar extra verzendkosten van toepassing kunnen zijn. De levertijd hangt af van de gekozen verzendmethode en de locatie van de bestelling. Zalando biedt verschillende verzendopties aan, waaronder standaard verzending, express verzending en afhaalpunten. De levertijd voor standaard verzending is meestal 3-5 werkdagen, terwijl express verzending meestal binnen 1-2 werkdagen geleverd wordt.
Zalando biedt ook een gemakkelijk retourproces aan voor haar klanten. Klanten kunnen producten retourneren binnen 100 dagen na ontvangst van de bestelling, mits de producten ongedragen en onbeschadigd zijn. Zalando biedt verschillende retourmogelijkheden aan, waaronder het terugsturen van producten via de post of het afleveren van producten bij een afhaalpunt. Klanten kunnen het retourproces starten via de website of de mobiele app van Zalando.
Dat kan. Je ontvangt binnen 14 dagen je geld terug. Wil je meer informatie over het retourneerbeleid van Zalando? Bekijk dan de website van Zalando voor de voorwaarden.
Bij Qorting.nl vind je de kortingscodes van Zalando en andere geldbesparende aanbiedingen. Bekijk hier de kortingscodes en aanbiedingen van Zalando. Wij, namens Qorting.nl, helpen jou geld te besparen bij de volgende aankoop. Je kunt er bij ons vanuit gaan dat we kort schakelen met de merken die wij hebben toegevoegd. Ook bij Zalando zijn we in de weer om Zalando kortingscodes te genereren.
Dit omvat het controleren van de sociale accounts van Zalando zoals Facebook, Twitter en Instagram, het bezoeken van blogs en forums met betrekking tot Zalando en zelfs het controleren van andere sites met topdeals voor de nieuwste kortingscodes van Zalando.
Wanneer je online winkelt voor Zalando, is het altijd een goed idee om hierbij te kijken voordat je de bestelling voltooid. Qorting.nl helpt bezoekers elke maand duizenden euro’s te besparen, waarvan velen niet wisten dat de kortingscodes van Zalando beschikbaar waren, totdat ze onze website hebben bezocht.
Nu je hebt geleerd hoe gemakkelijk het is om te besparen bij een aankoop van Zalando met onze actieve kortingscodes, kun je Qorting.nl makkelijker op zoeken door een bladwijzer aan te maken.
Wil je genieten van extra kortingen op je aankoop? Je kunt leren hoe je onze kortingscode toepast met de onderstaande stappen:
1. Voeg de producten die je wilt kopen toe aan de winkelwagen op de website van Zalando
2. Kies de beste kortingscode van deze pagina;
3. Klik op ‘Activeer kortingscode’ en vervolgens op ‘Kopieer de code’
4. Ga terug naar pagina en reken af op de site van Zalando. Gebruik daarvoor wel de kortingscode van Qorting.nl
Zalando.nl, beheerd door Zalando SE, is een online winkel met nationaal gerichte verkoop. De netto-omzet van de e-commerce wordt bijna volledig in Nederlnd gegenereerd. Met betrekking tot het productassortiment behaalt zalando.nl het grootste deel van zijn e-commerce netto-omzet in de categorie “Mode”. Verder maken producten uit de categorie “Speelgoed, Hobby & DIY” deel uit van het aanbod. De webshop is in 2011 gelanceerd.
Zalando, Europa’s grootste online modeplatform, had in een persbericht aangekondigd dat het per 1 april 2019 haar huismerken en partnermerken onder één dak zal bundelen. Dit betekende dat de huismerkactiviteiten van de e-tailer binnen zLabels worden stopgezet.
“zLabels is in 2010 opgericht om de ‘gaten’ in ons assortiment op te vullen en onze klanten producten aan te bieden die niet door onze partnermerken werden geleverd. In de afgelopen tien jaar is ons bedrijf aantrekkelijker geworden voor zowel klanten als merken. Omdat we toegewijd zijn aan onze platformstrategie en omdat we voortdurend nieuwe merken en verticale markten aannemen, hebben we besloten ons assortiment te verfijnen, inclusief onze eigen labels.
Vanaf lente/zomer 2020 zullen Zalando’s private kledinglabels de dagelijkse benodigdheden van de klanten aanbieden, evenals een “gefocust schoenen- en accessoiresassortiment”. “De elf huismerkmerken, Anna Field, Even & Odd, Friboo, Fullstop, Kiomi, Mint & Berry, Pier One, Twintip, Your Turn, Zalando Essentials en Zign, blijven voorlopig behouden en worden in lijn met deze nieuwe assortimentsstrategie op een later tijdstip herzien”, aldus het in Berlijn gevestigde bedrijf.
Deze aanpak stelt hun in staat om onder één dak samen te werken, met een strategische richting voor ons eigen assortiment dat meer complementair zal zijn aan onze partnermerken. Dit sluit heel goed aan bij onze ambitie om hét startpunt voor mode te worden. We zijn ervan overtuigd dat onze sterke klantgerichtheid en platformstrategie de juiste weg naar succes zijn.
Voor de 550 zLabels-medewerkers betekent dit verhuizen naar de Zalando Fashion Store of een vergelijkbare functie aannemen, die hen wordt aangeboden door Zalando. “We hebben veel talent binnen het huidige zLabels-team en het is erg belangrijk voor ons om dit talent binnen de Zalando-familie te behouden. We kijken ernaar uit om te werken aan een complementaire strategie en om zowel onze huismerken als ons partnermerkenassortiment onder één dak te hebben.
Tijdens de jaarlijkse update van Zalando op 28 februari had het bedrijf geen melding gemaakt van het plan om zijn huismerkactiviteiten opnieuw op te bouwen.
In 2021 rapporteerde Zalando een GMV-groei van 34,1 procent tot 14,3 miljard euro, gedreven door een aanhoudend sterke vraag van consumenten naar online aanbiedingen en toenemende acceptatie door partners van platformdiensten.
De omzet groeide met 29,7 procent tot 10,4 miljard euro en behaalde een gecorrigeerde EBIT van 468,4 miljoen euro, wat overeenkomt met een marge van 4,5 procent.
Robert Gentz, co-CEO bij Zalando, zei over de prestaties van het bedrijf: “Door gebruik te maken van ons platform-bedrijfsmodel, bevinden we ons in een sterke positie om ons GMV-doel van meer dan 30 miljard euro tegen 2025 te bereiken.”
Zalando zei in een persbericht dat het bedrijf aanzienlijk sneller groeide dan verwacht, en goed gepositioneerd is op het spoor van zijn groeiambitie op middellange termijn, om tegen 2025 meer dan 30 miljard euro bruto handelsvolume (GMV) te bereiken.
Het bedrijf verwacht voor 2022 een GMV-groei van 16 tot 23 procent tot 16,6-17,6 miljard euro en een omzetgroei van 12 tot 19 procent tot 11,6-12,3 miljard euro.
In 2021 kreeg Zalando meer dan 10 miljoen nieuwe klanten er bij en breidde het zijn bereik uit om nu meer dan 48 miljoen actieve klanten in 23 markten te bedienen, waaronder zes nieuwe markten die in de loop van vorig jaar zijn gelanceerd: Kroatië, Estland, Letland, Litouwen, Slowakije en Slovenië.
Zalando Plus heeft begin 2022 de mijlpaal van 1 miljoen leden gepasseerd. Na uitbreiding van het programma naar Nederland, Frankrijk en Italië in 2021, zal Zalando het aantal Plus-markten tegen eind 2023 verdubbelen van de vier markten die momenteel zijn.